Tuesday, 11 June 2013

Aktiviti weekend Aisy & Mama

Weekend lepas lepak kat rumah ja.. Sebab papa aisy kerja..Seronok melayan si kecik Aisy jerla..Manja sangat dia tu..Kadang-kadang tak semena-mena datang lentok kepala kat dada mama..Cair hati mama..

Lepas subuh, Aisy ajak mama sambung tidur..Walaupun mama yang gigih tepuk-tepuk Aisy suruh tidur..haha..Time weekend la nak cover tidur yer dak!! Ya ampun! Mak mertua baca terus pitam ni!


Pukul 830 pagi dah bangun ...Kejab ja pun sambung tidur..Bagi la chance kan..
Bangun tidur bagi Aisy breakfast dulu..


Lepas breakfast teman mama pump susu sambil layan Baby TV.


Ni gambar bukti dah boleh berdiri teguh..hihi..Mama standy kat belakang takut tercepuk jatuh..

Lepas settle pump susu.. baru mandikan aisy..Main-main kejab Aisy dah ngantuk balik..Selalunya aisy akan berjaga 2 jam ..Tidur 2 jam..Lebih kurang la..Kadang2 tidur kejab ja..Kalau dia tidur tu sempatla saya buatkan bubur Aisy, basuh baju, makan, mandi segala kan..

Kalau dah boring sangat bawa la aisy keluar kejab duduk atas buaian...Aisy pun macam bagitau je dia bosan kat rumah. Sebab selalu pergi kat pintu depann..Lepas tu ketuk-ketuk...Nak bagi hint kat mama ajak kelaur ler tu...Tak pe..Hujung Minggu ni kita buli papa ajak jalan-jalan k..hihi


3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

ala tomey2nya dia... ^_^

Chekgu Azrine said...

alolo..homeinya aisy..dah besar dah ek..skjp je

mama ila said...

waahhh..dah boleh berdiri yer..pasni jalan pulak yer...boleh buli mama..main kejar2.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015