Monday, 10 June 2013

Aisy tawaf satu rumah

Sekarang memang laju ja Aisy menyulur askar tu..
Laju juga la dia nak tawaf satu rumah..
Termasuk bawah meja tu haaa..hihi..




Masuk 10 bulan ni..Aisy juga dah pandai dari menyulur @ berbaring ke duduk...
Dah angkat bontot tapi tak merangkak pun..
Dah boleh berdiri teguh...ewah!

Wan dan tok kata Aisy ikut macam papa..Tak merangkak terus berjalan..
Amboi! Will see yaa!
Happynya bila tengok perkembangan positif anak...

4 comments:

Siti Haslinda Sadiken said...

alalaaaa..x yah merangkak dik..lambat,terus jalan ye..mama nak kejar..

Chekgu Azrine said...

wahhh..cepat jgk dia ek..tak lama lg melata la satu rumah..blhla maknya exercise..xyah dh joging2 ke hapekan..tu yg seronok being a mom ni..

Aeen said...

10 bln baru pndai menyulur ek...ok la tu...mungkin dia nak terus bjalan..hehe..mcm anak aeen lak..dah nk 9 bulan menyulur pn x lg nie...nk trus jln jugak kot..heheh

Mr n Mrs Zaidi said...

lepas ni boleh kaki makin rancak la dia tawaf rmh tu..hihihii...comel jer tgk dia menyusur...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015