Friday, 22 February 2013

Solid Food #4: Manggo Puree

Cara-cara: Boleh rujuk gambar @ kat SINI
Cara sama ja macam Puree Pisang. Tak perlu masak pon! hehe.. Senang kerja mama aisy..

Ada orang cakap makan buah mempelam / manggo ni anak senang alergic..tapi still nak cuba dekat Aisy.. tapi bila dah besar sikit lah.. Sekarang tengah try avocado.. 4 day rules yaa! Selama 2 hari makan avocado ni Aisy belum poo poo lagi..Adoi! dan Aisy tak suka sangat avocado macam suka buah pear/epal..Tapi still makan sikit.. Kalau puree ubi keledek ..langsung tak nak..Amboi memilih anak mama ni..hehe..


Hope he will like it.. Love u son!


2 comments:

cha said...

puree mango tu kasik i la confirm licin haha

Izzati Asyraf said...

cha:memang sedap pon cha..nasib pk aisy je..kalau tak dah lama mama aisy habiskan..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015