Tuesday, 5 February 2013

Bercuti di Sabah - KK Waterfront Hotel

Masa di Kota Kinabalu Sabah, kami menginap di KK Waterfront Hotel..
En.suami booking online. Rate: RM135/night..
Hotel ni memang strategik. Dekat sangat dengan Pasar Filiphine.. 
Berdepan dengan waterfront..
Banyak shoppingcomplex kat area hotel ni..


Reception Area


Ada tv, Aircond


King Bed


Toilet bersih


Saiz bilik just nice ja.. Sangat ok pada kami yang balik bilik untuk tidur ja.
CUMA peti ais NON-ADOR! Tak dapat nak simpan susu yang diperah untuk Aisy..

Rate: 4/5.. hehe..sebab tak da peti ais!

2 comments:

yatt said...

best nya honeymoon..
** panasonic rice cooker tu saya beli kat JJ, RM169, saya rasa ok sangat setakat ni mmg memudahkan kerja saya, campak je dalam tu sume benda bila nak buat bubur, kdg2 lupa tutup pun tak de masalah tak hangin pun, nak stim buah pun cepat jer

Izzati Asyraf said...

yatt: best2!mula-mula2 ingat nak beli slow cooker n periuk stim tu..tapi bila tolak tambah lebih kurang ja harganya..beli panasonic tu senang..all in 1 kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015