Tuesday, 27 November 2012

Red Velvet Cake Starbucks

Dah lama tekak teringin nak makan Red velvet kek kat starbucks ni..Selalu bila nampak ada jual..tak teringin plak..bila dah teringin, sold out pulak..Semalam memang rezeki..dapat gak rembat one slice..


 Rupa sangat cantik ..orang yang tak teringin pun rasa nak nak nak....Rasa Ok la..Sangat moist...Ada macam kismis kot dalam tu..tapi tapi tapi *ada ja tapinya* Tak faham kenapa dianya aising tak rasa cheese..rasa manis macam whipping krim tu je..huhu..kecewa..tapi habis juga ku telan semua..hehe..


3 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

peh memg mantap..pos2 la kesini sikit,hihihi

Hani Syahani said...

rase aising eh, x pernah rase pon red velvet ni, kesian kan :'((

Izzati Asyraf said...

feza: awak datang la kajang..nanti kita banja..hehe..
hani: tak rasa pun tak pa kalau hani pengemar topping cheese..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015