Tuesday, 20 November 2012

D'One Steak Restaurant

Minggu lepas tok dan wan Aisy datang kajang..Ayah saya ajak makan di D'One Steak Restaurant ni sebab dia ada terbaca dalam paper..siap bawa keratan surat khabar tu lagi..punyala nak makan kat sana..hehehe.... Saya memang dah lama perasan tempat ni..tapi tak pernah pun nak singgah..So dah ayah ajak..meh la kita terjah..


Menu yang ada..jom order!


Aisy nak posing dengan tok..


Ni saya punya..steak combo..RM15.90..Sos dia sedap..udang ok..cuma steak liat skit..nak cepat kot dorang masak..ramai sangat orang..


Ni mama punya..Grilled Fish RM8.90..Sedap..tapi biasalah..ikan tu ada bau skit..mungkin tulah fungsi limau dalam hidangan ni kot..


Chicken cordon bleu RM9.90..Ni en.suami dengan adik order..En.suami kata sos dia kurang kick..tapi adik belasah makan licin je..hehe..

Ayah saya order spagethi tomyam & blackpaper steak..

Pada saya harga sangat berpatutan..service pun ok..cepat!.cuma daging steak kalau tak liat sangat mungkin terbaik..Kalau korang nak datang sini roger la saya..dekat je pun dengan rumah...hehehe..

3 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

heheh terliurlah,hehe compom sedap ni

sweethOneY said...

D One Steak kat bangi ni ke ? suka makan mix lamb chop tp biasalah kadang2 liat sket dagingnya

Izzati Asyraf said...

sweethOney: Aah kat bangi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015