Tuesday 21 May 2013

Konvokesyen Adik di UITM Shah Alam & Memori Konvokesyen Saya

Ahad lepas kami ke UITM Shah Alam untuk konvo adik ipar..Sesi sebelah pagi..Kitorang gerak awal..Pukul 730 pagi dah sampai...Sekarang dah tak payah naik bas macam dulu lagi setiap kali konvo..Cuma parking kat padang kawad tu, terus jalan kaki ke dewan baru sebelah Stadium UITM..Berpeluh jugak la jalan kaki, naik tangga..hihi..

Lepas mak dan pak masuk dewan..Kami terus breakfast kat gerai-gerai jualan tepi dewan..Lepas tu lepak lah kami dalam khemah tu tengok konvo.. Aisy sampai 2 kali tertidur..Nasib baik sesi pagi..Kalau petang mahunya Aisy tinggal ja kat rumah sebab cuaca panas..


Aisy sibuk nak nak pegang bunga pak tam..haha..

"Tahniah cek, dah konvo..masih jauh perjalanan lagi..lepas ni nak sarung jubah 1 line plak..Kalau ada rezeki sarung jubah 2 line plak..hihi..Selamat Maju Jaya"



Gambar atas ni macam Aisy pulak konvo..Topi sapa tah kat atas tu..


Saya dan Mother in Law yang sporting 



Gambar studio..
Aisy tu pandang saya  sambil berkata "Mama senyum macam dia pulak yang konvo..hihi"

Datang konvo ni teringat memori masa saya konvo dulu..Waktu tu jugak lah pertama kali en.suami dipertemukan dengan mama dan ayah saya..Dengan bangganya kenalkan time konvo..haha..Saya syak memang mama dan ayah terkejut gila masa tu..Sebab ayah sangat tegas orangnya..Jadi memang tak da nya saya nak bercerita dengan sapa saya berkawan..Tup-tup muncul ja hari tu..Nasib baik ayah ok dan sporting..Terus ajak en.suami (bakal) makan satey kajang petang tu.. Fuh fuh! yang saya ni plak punyanya tak senang duduk masa konvo sebab nak pertemukan diorang punya pasal..hihi.. Alhammdulillah , semuanya berjalan lancar waktu tu..


2009


Memori cinta abadi di hari konvokesyen ku*Boleh jadi tajuk novel daa!..
Saya & Cinta Hati..
Slim oh abang time ni..Mama pun..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015