Friday, 14 December 2012

Cerdik dah anak mama

Masa public holiday selasa lepas, saya perasan Aisy macam nak menepek ja dengan saya..Kalau tak nampak saya mula la nangis-nangis tak pun dia akan buat suara macam memangil-mangil gitu..Sebelum-sebelum ni ok ja kena tinggal kejab-kejab..yer la mama nya dengan nak makan lagi, mandi, siapkan susu, perah susu, basuh baju *walaupun dengan mesin*, basuh pinggan, etc..Pastu macam terfikir..kat nursery Aisy macam ni ke?? tapi teacher dia tak da plak mengadu apa-apa..

Hari esoknya masa ambil Aisy dari Nursery, saya tanya la teacher dia...Aisy ok ke kak? 
Jawabnya: Dia ada meragam sikit hari ni..Tengok teacher tak da depan mata mula lah nangis-nangis..Dah pandai dah tu..

OMG..!!

Tak pa,mama  fikir positif..maksudnya anak mama dah makin cerdik..nak ada orang je dekat dia, nak kan perhatian.Love u son!! 


 Tapi esoknya saya tanya teacher dia lagi. Aisy meragam lagi ke??
 Jawabnya: Tak meragam sangat hari ni..Ok je..
* Dalam hati: Good boy anak mama*

1 comment:

Ayu azmir said...

aisy budak baik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015