Thursday, 3 January 2013

Azam 2013

Banyak sebenarnya untuk disenaraikan..
Tapi buat masa ni, Azam paling utama adalah NAK KURUS!
Angka di Penimbang dah menginjak ke 60kg..
Tak reti-reti ke nak berdiet mama aisy oii!!!
Sentap dengan diri sendiri..!! 
Sentap juga dengan orang yang bertanya "mengandung lagi ke??"..Makan dalam siot!..

Pada saat ini, kesedaran mula timbul untuk kesekian kalinya..
Walaupun baru makan 6 ketul kuih masa sarapan tadi..

Diulangi..

Pada saat ini, saya akan mula amalkan pemakanan sihat & diet sihat. 
Insyaallah dengan izin ALLAH.

Berat 2007(Zaman Belajar) : 60 kg
Berat 2008(Semester 5 di U) : Berjaya turunkan ke 48 kg
Berat 2009-2010 (Sebelum Kahwin) : 51-54 kg
Berat 2010  (Semasa Kahwin 10-12-10) :  52 kg
Berat 2011 (Selepas Kahwin) : 56 kg
Berat (Awal Hamil 10-12-11) : 58 kg
Berat Hamil 9 bulan : 72 kg
Berat Selepas Hamil : 64 kg
Berat Selepas Berpantang : 59kg
Berat Sekarang : 60 kg

Matlamat I: Turun 58 kg
Matlamat II : Turun 56 kg
Matlamat III : Turun 54 kg
Matlamat IV: Turun 52 kg
Matlamat V: Turun 50 kg

Long way to go!! Wish me luck..!!

5 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

goodluck =)

misz jue said...

takpe kak slow..MJ pun dulu berat 60kg, mse study 54 kg je..alhamdulillah skrg dah turun ke 55 kg, dalam sebulan jugak nak turun tu.insyaALLAH akak blh!

Izzati Asyraf said...

Feza:TQ yaa..
Misz Jue: wow! good job dear..any tips?hehe

Ayu azmir said...

saya nak joint jugak...

Izzati Asyraf said...

Ayu Azmir:JOM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015