Monday, 29 April 2013

Cuci mata dan JJCM di IKEA

Baru-baru ni saya dan en.suami berdating di IKEA..Aisy kena tinggal..hihi...Kebetulan en.suami nak tengok-tengok barang nak deco sikit untuk rumah..Kenkononlah kan!haha..Kalau dah nama pergi IKEA, wajiblah makan kat foodcourt nun...


Meatball 5 biji ja..jangan tamak..hihi


Nasi Goreng + Ayam goreng kat IKEA..Pelik tapi benar..


Kek ni wajib beli kalau makan kat sini..nyum2!


Poarch Salmon saya punya!


Mushroom sup pun saya punya


Semua sedap!
 Tengok balik semua gambar ni buat teringat-ingat ja..hurm!
 *Kejit mata manja-manja kat en.suami*

3 comments:

cha said...

kek daim tu skrg dh guna dark choc dulu tak guna dark choc i sukala. ikea memang kdg2 ada menu pelik2 u haha tapi meatballs tetap pilihan i :p

Izzati Asyraf said...

tulah..kek tu kalo yang dulu lagi sedap..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

semua sedap2,,haha teliuqqqq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015