Thursday, 25 April 2013

Cendol dan Rojak Sedap di Bangi


Weekend hari tu ajak en.suami datang makan cendol dan rojak kat sini..
Dulu masa mengandung rajin la tapau masa nak balik kerja..
Sekarang dah ada Aisy macam segan pulak nak menyinggah..
Cuaca panas sekarang ni memang bahagia ja dapat makan cendol..

Gerai ni bertempat di tepi jalan Seksyen 4 Tambahan.
Waktu beroperasi : Dari jam 12.00 tengahari sehingga 7.00 malam.
Sekarang dah ada sistem dah..Datang beratur, order, bayar baru makan..
Macam dulu main order je..Ada yang datang lambat tapi dapat order awal..
Berbulu ja menunggu kat situ..haha..
Bagus sangat ada sistem macam sekarang ni..
 Setiap kali lalu mesti ada ja orang..
Sebab memang rasa cendol dan rojak dia terbaik..
Ada dijual jugak bakso, bihun sup dan laksa..




Rojak Biasa + Cendol Pulut ..Nyum!

4 comments:

achiek anis said...

sedapnya...harus jejak...dekat je ni....



Encik Belemoih said...

harga mkanan dkt ctu cmne

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

sedapnya,,hihi cendol pulut fevret saye tu=)

-fiexa- said...

sedap tie. aku suka makan kat sini gak. kdg2 dah teringin sangat redah je sorang pi makan laksa. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015