Wednesday 2 October 2013

Aisy yang memahami

2 hari ni memang direct tidur lambat setiap malam..Pukul 12am baru dapat masuk tidur.. Sambil-sambil siapkan kerja rumah..Sambil-sambil layan tv..hihi.. 

Semalam memang tidur nyenyak sangat... Bangun pukul 4 pagi buat susu aisy..Terus sambung tidur.. papa Aisy kejut nak pergi kerja pukul 6 pagi pun saya boleh sambung tidur. Letih bebenor gamaknya..

Saya terjaga sebab tiba-tiba rasa Aisy lentokkan kepala kat perut sambil hisap jari..Saya buat-buat tidur nak tengok keletah dia.. Dia tengok ja arah saya..Tapi mulut diam ja sambil hisap jari..Tak bunyi suara pun.. Sampai la saya bagi salam kat dia..Baru la Aisy sebut "mamama".Pangil mama ler tu.... alololo..

sayu pulak rasa hati..Macam Aisy bagi peluang mama tidur dulu..Langsung tak kacau.. Mungkin Aisy faham mamanya letih kot..haha.. Sayang anak mama.. Sejuk hati mama nak.. Eh tapi kalau dah lama sangat mamanya membuta dikejutkan jugak..haha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015