Friday 29 March 2013

Aisy dah OK, Mama pulak K.O.


Alhamdulillah, Aisy dah baik demam Rabu lepas.. Syukur Alhamdulillah.. Cuma tinggal selsema ja..Dan demam tu menapak pulak kat mama aisy.. Patutlah lepas saya mc 2 hari akibat keracunan tu saya cam pelik ja kenapalah saya masih rasa tak larat sangat.. Rupanya saya pulak kena demam panas.. Dugaan.. Padahnya semalam dapat lagi mc.. Kan best kalau dokter bagi je 2 hari terus..Ni pon gagahkan diri jugak datang ofis..Nasib baik en.suami cuti.. Jadi dia yang hantarkan..

Harap-harap demam ni akan ok esok..Sebabnya sepanjang saya demam ni memang badan lemah sangat..Baru tau rupanya macam ni lah Aisy rasa masa dia demam tu.. Kesian sangat diusia yang masih mentah kena tanggung semua rasa sakit tu..Kesian sangat anak mama..Jadi mama dan kakak datang tolong tengokkan Aisy.. Nasib baik tengah cuti sekolah..Boleh la diorang tolong tengok kan..

*ALLAH perancang terbaik*


Terima Kasih Mama & Kakak sebab tolong tengokkan Aisy..Muahxx!

Apa yang saya perasan lepas Aisy demam ni , Aisy dah pandai duduk di usia 7 bulan 3 minggu. Tapi masih kena tengok-tengokkan lah..Dah boleh menyusur ke depan tapi masih tak boleh merangkak.. Kira ada kemajuan lah kan.. Mama mana yang tak happy.. Walaupun ada baby lain yang dah boleh berjalan pun diusia yang sama dengan Aisy..Tapi mama tetap berbangga dengan Aisy..Rezeki masing-masingkan..Yang penting Aisy tak pernah putus asa..Tiap-tiap hari gigih nak try...Doakan Mama Aisy cepat sembuh yaa..TQ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015