Wednesday, 9 April 2014

Happy Birthday pak & mak



Masa balik kedah dapat MC keguguran tu sempat sambut birthday pak dan mak..birthday mak 29hb febuari.. 5 tahun sekali baru nak boleh sambut..tapi selalunya kami akan wish masa 28hb tu je utk tahun yang tak de 29 hari..birhtday pak pulak bulan 3.. Betul2 masa timing balik kedah hari tu..dah alang-alang kat kedah boleh la sambut potong2 kek..petang tu kami pergi beli kek..senyap2 sampai rumah mak simpan dalam peti ais..lepas magrib pulak en.suami keluar beli kfc..ptg tu juga awal2 dah roger adik beradik lain suruh balik rumah mak..alhamdulillah semua balik kecuali adik kat serawak je tak de..malam tu bila semua dah ada..baru keluarkan kek..suprise!!! Hihi...mak pun suprise tengok nama dia ada sekali kat kek sebab hari tu birthday pak..dah dekat2 kan kira sekali je la..hihi..


Potong kek ditemani anak menantu dan cucu


Cucu- cucu nyanyi happy birthday


Ni la hero- hero pak dan mak..
2 dah tak available..lagi 2 tu solo molo lagi..ada yang nak masuk minang ke ?? Larikkkkkk!!!

2 comments:

Umi Qi said...

Bagus lah hargai ibu dan bapa sambut birthday mcm ni...sejuk hati diorang kan...syokk

p/s thanks visit blog Umi Qi ye...sbb Umi Qi leh detect tetamu masuk tanpa tinggalkan any komen...thanks readers :)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. selamat hari lahir pakcik makcik. semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan berbahagia bersama keluarga ~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015