Thursday, 5 November 2015

Nur Zara Alisya 10 month

Sekejab je alisya dah 10 bulan...tup2 nanti dah setahun...cepatnya masa berlalu..macam entry sebelum ni alisya mula duduk dengan pengasuh start november ni...masa hari pertama tu alisya ok je masa hantar. Abang long aisy yang nangis2 nak adik..huhu...tp hari ke 2 dan 3 masa nak pass kat mummy (pengasuh) dia kuat je pegang mama tak nak lepas..bila dah pass nangis..adoi...1st time alisya nangis sepanjang anta dia tiap2 pagi..sedih mama nak..


Masuk 10 bulan ni alisya dah boleh dari meniarap duduk sendiri..dan suka sangat angkak buntut meninggi tu..posisi apa pun mama tak tau..


Gambar semalam..
Masa ambil alisya semalam tengok dia tgh minum susu depan tv sambil mata pejam..letih sangat kot...bila panggil dia nampak mama terus meniarap mintak dukung padahal masa tu nak tidur dah tu...


Aksi angkat montot..

So far Selera makan alisya sangat2 ok..bubur n susu n biskut baby yang dibekalkan semua habis..alhamdulillah..

2 comments:

yanie yusuf said...

Comelnya dia...


www.yanieyusuf.com

aryan azra said...

comeynya...dah nak merangkak ye, ke dah merangkak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIARI mama aisy dan alisya
Designed by UMIESUEstudio 2015